Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail verkoop@bk-webwinkels.nl door te geven.
Per reguliere post en/of telefonisch is ook mogelijk.
Nadat wij je melding hebben binnen gekregen ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen je melding bekijken en proberen naar ieders
tevredenheid dit op te lossen.
Onze gegevens:
Bk-webwinkel
Hoofdweg 6a
1424 PH de Kwakel
Telefonische bereikbaarheid klantenservice / orderverwerking
Maandag: 10:00 - 15.00 uur
Dinsdag: 10:00 - 15.00 uur
Woensdag: 10:00 - 15.00 uur
Donderdag: 10:00 - 15.00 uur
Vrijdag: 10:00 - 15.00 uur
Zaterdag: GESLOTEN
Zondag: GESLOTEN
Wij zullen je melding binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.