KLACHTEN

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail verkoop@bk-webwinkels.nl door te geven.

Per reguliere post en/of telefonisch is ook mogelijk.

 

Nadat wij je melding hebben binnen gekregen ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen je melding bekijken en proberen naar ieders tevredenheid dit op te lossen.

 

Onze gegevens:

 

Bk-webwinkel

Hoofdweg 6a

1424 PH de Kwakel

 

Telefonische bereikbaarheid klantenservice / orderverwerking

Maandag:   10:00 - 15.00 uur

Dinsdag:   10:00 - 15.00 uur

Woensdag:   10:00 - 15.00 uur

Donderdag:  10:00 - 15.00 uur 

Vrijdag:   10:00 - 15.00 uur

Zaterdag:   GESLOTEN

Zondag:   GESLOTEN

Wij zullen je melding binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.